Word schilder
Stap in het vak van je leven
Bedrijf:
Bouwunie
Services:
Concept, grafische vormgeving, website, online marketing
Kandidaten voor knelpunt beroep
Bouwunie behartigt de belangen van kmo’s in de bouwsector. Eén van de problemen waarmee de sector kampt, is het tekort aan schilders en andere vakmensen.
De uitdaging
Bedenk een campagne om mensen te motiveren om zich te laten omscholen tot schilder.
Het resultaat
Een leuk concept en een strategisch goed funtionerende campagne, geshoot in onze eigen fotostudie en een bijpassende themawebsite, geschikt voor online marketingcampagnes.
Concept van A tot Z
Campagnewebsite
Een catchy website waarop alle online marketing efforts terechtkomen. De bezoeker, die via de campagne terechtkomt op deze site, wordt nog eens extra gemotiveerd om de opleidingen te bekijken. Wie nog niet helemaal overtuigd is, wordt netjes via remarketing terug opgepikt.
Online marketing
Facebook en Instagram werden gebruikt voor de digitale marketingcampagne. Afbeeldingen met Rob (de fietser), Julie (de boekhoudster) en Willy (de kok) werden specifiek gebruikt naar duidelijke doelgroepen. De afbeeldingen brachten de bezoekers naar een webpagina die het verhaal van de persoon in kwestie vertelde. Deze kortstondige, intensieve campagne genereerde 1.5 miljoen impressies op sociale media en zorgde voor meer dan 13.000 kliks naar de website.
Wil jij ook online schitteren?
En genieten van het creatieve brein van onze digitale experten?
Laat je gegevens achter. Ons digital team bekijkt graag hoe we jouw online zichtbaarheid kunnen boosten!