Creatieve campagne met themawebsite voor knelpuntberoep
Bedrijf:
Bouwunie
Services:
Concept, grafische vormgeving,
website, online marketing

De uitdaging
Het resultaat


Concept van A tot Z
Campagnewebsite
Een catchy website waarop alle online marketing efforts terechtkomen. De bezoeker, die via de campagne terechtkomt op deze site, wordt nog eens extra gemotiveerd om de opleidingen te bekijken. Wie nog niet helemaal overtuigd is, wordt netjes via remarketing terug opgepikt.

Online marketing
Facebook en Instagram werden gebruikt voor de digitale marketingcampagne. Afbeeldingen met Rob (de fietser), Julie (de boekhoudster) en Willy (de kok) werden specifiek gebruikt naar duidelijke doelgroepen. De afbeeldingen brachten de bezoekers naar een webpagina die het verhaal van de persoon in kwestie vertelde. Deze kortstondige, intensieve campagne genereerde 1.5 miljoen impressies op sociale media en zorgde voor meer dan 13.000 kliks naar de website.



Bel ons. +32 (0)14 24 26 60
Ook interesse in een creatieve campagne met alles erop en eraan? Of heb je een andere digitale uitdaging waar je graag de hulp van onze experten voor inroept? Stuur ons een berichtje en we contacteren je zo snel mogelijk.